نوآوری در مدیریت بازار با بکارگیری هوش تجاری: معرفی چارچوب پیشنهادی

Innovation in market management by utilizing business intelligence: introducing proposed framework تاریخ: ۲۰۱۲ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Procedia-Social and Behavioral Sciences قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۸ تعداد صفحات فارسی: ۱۱ کد: ۱۰۱۹۶ چکیده فارسی امروزه، سازمان تجاری برای اینکه قادر باشد در مواجهه با تغییرات متنوع بازار پایدار بماند … ادامه خواندن نوآوری در مدیریت بازار با بکارگیری هوش تجاری: معرفی چارچوب پیشنهادی